Sunday, 31 July 2011

Omona?!Hyunseung Cried?!

Well,Exactly I don't know if this real or not..tp tgk mcm betul..tp China B2UTY kata yg Hyunseung nangis sbb kene flash light camera...tp ntah la..True or just a rumors??I don't know!(Seobie part in soom) kekeke..  Hyunseung cried

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan

Eh!Dah puasa la!Pada semua orang Muslim,Selamat Menyambut Bulan Ramadhan!hehehe,Jgn tinggal puasa ye! Harap-harap tahun ni puasa penuh!Amin!

Friday, 29 July 2011

Infinite Comeback!!

Yay!!Infinite dah wat comeback semalam kat Mnet Mcountdown!!Ari ni kat Music Bank lak!! Wah! L so hansome *-*
..............................
Uwaah!Ari ni demam la!!Dah la tu pening lak tu!!Sebenarnya ni x leh bukak laptop tp bukak gak tp sekejap je la...Hurm...x leh gi sekolah...Gumi-chi,Sya-chan mianhe!

Wednesday, 27 July 2011

Kelapa,Oh,Kelapa...

Aigoo...Kenapa la alergic ngan kelapa..Pelik la..ada ke org alergic ngan Kelapa??Ke aina sorang je yg ada alergic ngan kelapa ni..Boleh pulak mulut bengkak masa termakan kelapa atau santan kat kenduri masa ari ahad tu...Aigoo..Makan ayam msk merah mmg la x de santan..tp senduk nya tercampur ngan benda yg bersantan... Dah huru-hara cari gula-gula...Haish... 

Sunday, 24 July 2011

This Sunday

Haish..ari ni pegi KL ada kenduri..Dah la masa B2ST datang Malaysia lak tu!!Ingat nak stalking dorang tp x tau lak dorang sampai pukul bapa..Sbb dari Taiwan nak dtg Malaysia..Dah la Gi kwang ada MC kat Ingikayo..Pastu kene dtg sini..Mesti Kiki penat..Banyak schedule dia.. Don't worry!!B2UTY always support you!!

Annyeonghaseyo!!

Annyeong!!Wuli Aina Imnida!!Translation:Hai!Saya Aina!!As you guys know,I'm a Kpop Fan and I'm a hardcore B2UTY,Inspirit,Bana,Primadonna,Bestfriend,Enternal,4Nia,G.NI and Pink Panda!Oh!and Yeobo too!(Yoseob fan name)and a couple shipper of DooSeob(Doojoon and Yoseob),JunSeob(Junhyung and Yoseob) and HyungA/Junah/JoQueen/JokerQueen(Junhyung and Hyuna)Sorry,JunRa(Junhyung with Hara)Shipper!Oh!and Don't forget to follow me,Okay!